Desc
Desc
Om du älskar hästar och vacker utsikt är denna turné ett måste! Solnedgången gjorde hela upplevelsen ännu mer magisk. Vår guide var kunnig och gjorde ridningen trevlig för alla.
Den ridtur på solnedgången var otrolig! Hästarna var milda, och landskapet var underbart. Vi stannade vid en perfekt plats för att ta in solnedgången, vilket verkligen var hisnande.
Vilken oförglömlig upplevelse! Solnedgången ridtur tillät oss att ansluta med naturen på ett unikt sätt. Utsikterna var hisnande, och vår guide såg till att vi alla var bekväma och njuter av åkturen.
Denna turné överträffade mina förväntningar! Hästarna var vackra, och vägen genom dalarna erbjöd fantastisk utsikt. Titta på solnedgången på hästryggen för några fantastiska bilder och varaktiga minnen.
Ridning genom dalarna vid solnedgången var en av de bästa upplevelserna jag någonsin haft! Landskapet var vackert, och atmosfären var så lugn. Jag älskade varje ögonblick, och vår guide var stor!
Solnedgången rida var helt enkelt underbar! Vi utforskade vackra spår med otrolig utsikt, och solnedgången var bara perfekt. Vår guide var uppmärksam och såg till att alla hade en bra upplevelse.
Denna ridtur var höjdpunkten på vår resa! Landskapet var fantastiskt och upplever det på hästryggen gjorde det ännu mer speciellt. Att se solnedgången från dalen var oförglömlig. Ett måste i Cappadocia!
Vilket vackert sätt att se Cappadocia! Solnedgångarna var hisnande, och ridning genom dalarna på hästar kände sig så fridfulla. Vår guide var fantastisk, se till att vi kände oss bekväma och säkra under hela resan.
Solnedgången ridtur var helt magisk! Att rida genom dalarna som solnedgången var en surrealistisk upplevelse. Hästarna var välutbildade och vår guide delade intressanta historier om området. Mycket rekommenderat!
10 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
Jag hade en så underbar tid på solnedgången ridtur! Ridning genom dalarna när solen doppade under horisonten var oförglömlig. Jag rekommenderar detta till alla som besöker Cappadocia!