beskriv
beskriv
Hvis du elsker hester og vakker utsikt, er denne turen et must! Solnedgangen gjorde hele opplevelsen enda mer magisk. Guiden vår var kunnskapsrik og gjorde turen hyggelig for alle.
Rideturen ved solnedgang var utrolig! Hestene var milde, og landskapet var nydelig. Vi stoppet på et perfekt sted for å nyte solnedgangen, som virkelig var fantastisk.
For en uforglemmelig opplevelse! Rideturen i solnedgangen tillot oss å få kontakt med naturen på en unik måte. Utsikten var fantastisk, og guiden vår sørget for at vi alle var komfortable og nøt turen.
Denne turen overgikk forventningene mine! Hestene var nydelige, og ruten gjennom dalene bød på fantastisk utsikt. Å se solnedgangen på hesteryggen ga noen fantastiske bilder og varige minner.
Å sykle gjennom dalene ved solnedgang var en av de beste opplevelsene jeg noen gang har hatt! Landskapet var vakkert, og atmosfæren var så rolig. Jeg elsket hvert øyeblikk, og guiden vår var flott!
Rideturen i solnedgangen var rett og slett fantastisk! Vi utforsket vakre stier med utrolig utsikt, og solnedgangen var helt perfekt. Guiden vår var oppmerksom og sørget for at alle fikk en flott opplevelse.
Denne rideturen var høydepunktet på turen vår! Naturen var fantastisk, og å oppleve den på hesteryggen gjorde det enda mer spesielt. Å se solnedgangen fra dalen var uforglemmelig. Et must i Kappadokia!
For en vakker måte å se Kappadokia på! Utsikten over solnedgangen var fantastisk, og å ri gjennom dalene på hesteryggen føltes så fredelig. Guiden vår var fantastisk, og sørget for at vi følte oss komfortable og trygge gjennom hele turen.
Rideturen i solnedgangen var helt magisk! Å ri gjennom dalene mens solen gikk ned var en surrealistisk opplevelse. Hestene var godt trente, og guiden vår delte interessante historier om området. Sterkt anbefalt!
10 Kommentarer
En opplevelse som gir en ladning av følelser og nytelse av en fantastisk utsikt over Kappadokia.
Vi har det største flåtenettverket av VIP-kjøretøyer, varmluftsballonger og de helt nye.
Du vil dekke forsikring over hele luftballongturen og normal tur fra start til slutt.
I over 10 års arbeid har vi tjent med mer enn 10.000 mennesker fra hele verden.
Profesjonelle, sertifiserte og erfarne guider og piloter og kvalitetsutstyr.
Bruken av moderne utstyr sikrer passasjerenes komfort og selvtillit på alle trinn av turen.
Vi er lisensiert selskap under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Hvis turen kanselleres på grunn av været eller du ønsker å kansellere, kan du få pengene tilbake før turen opptil 24 timer.
Jeg hadde en så fantastisk tid på rideturen i solnedgangen! Å ri gjennom dalene mens solen sank under horisonten var uforglemmelig. Jeg anbefaler dette på det sterkeste til alle som besøker Kappadokia!