Desc
Desc
Ridning av en ATV genom Cappadocias dalar vid solnedgången var en så otrolig upplevelse! Landskapet var ur denna värld, och vår guide var fantastisk. Det är en stor blandning av äventyr och vacker utsikt, särskilt som solen sätter.
Sunset ATV-turnén var höjdpunkten på vår resa! Resan var full av spänning, och utsikten var fantastisk. Att se solnedgången ur ett så unikt perspektiv var något jag aldrig glömmer. Ett måste i Cappadocia!
Denna ATV-turné var fantastisk! Guiden tog oss igenom några fantastiska fläckar, och att se solnedgången från dalarna var hisnande. Hela upplevelsen kändes så äventyrlig och fredlig samtidigt. Perfekt för alla som besöker Cappadocia.
Vi älskade ATV-turnén vid solnedgången! Landskapet var otroligt, och ridning genom dalarna var så kul. Att titta på solnedgången från toppen av en kulle var det perfekta slutet på dagen. Skulle definitivt boka denna turné igen!
Solnedgången ATV Tour var en oförglömlig upplevelse! Vi zoomade genom dalarna och sedan pausade för att titta på en av de vackraste solnedgångarna jag någonsin sett. Vår guide såg till att vi var säkra och tog oss till de bästa utsiktspunkterna.
ATV-turen var en sådan adrenalinrusning, men den verkliga höjdpunkten stannade för att titta på solnedgången över Cappadocia. Landskapet var overkligt, och det kändes som om vi hade hela dalen för oss själva. Stort äventyr, starkt rekommenderat!
Solnedgången på denna ATV-turné var magisk. Vi red genom de vackraste dalarna, och färgerna på himlen var fantastiska. Vår guide var vänlig och hjälpsam, och hela upplevelsen var spännande. En av de bästa sakerna vi gjorde i Cappadocia!
Cappadocias dalar är ännu mer fantastiska vid solnedgången, och ATV-turen är det perfekta sättet att utforska dem! Vi hade så mycket roligt ridning genom den robusta terrängen, och utsikten över solen doppning under horisonten var spektakulär.
Sunset ATV-turnén var otrolig! Racing genom dalarna som solnedgången var en upplevelse jag aldrig kommer att glömma. Visningarna var hisnande, och vår guide såg till att vi hade de bästa platserna för bilder. Rekommenderar verkligen!
10 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
ATV-turnén vid solnedgången var så kul! Vi red genom dalarna och stannade på den perfekta platsen för att titta på solnedgången. Färgerna på himlen var fantastisk, och hela upplevelsen kändes surrealistisk. Jag rekommenderar detta till alla som besöker Cappadocia.