beskriv
beskriv
Å kjøre ATV gjennom Kappadokias daler ved solnedgang var en utrolig opplevelse! Naturen var ute av denne verden, og guiden vår var fantastisk. Det er en flott blanding av eventyr og vakker utsikt, spesielt når solen går ned.
Sunset ATV-turen var høydepunktet på turen vår! Turen var full av spenning, og utsikten var fantastisk. Å se solnedgangen fra et så unikt perspektiv var noe jeg aldri vil glemme. Et must i Kappadokia!
Denne ATV-turen var fantastisk! Guiden tok oss gjennom noen fantastiske steder, og å se solnedgangen fra dalene var fantastisk. Hele opplevelsen føltes så eventyrlig og fredelig på samme tid. Perfekt for alle som besøker Kappadokia.
Vi elsket ATV-turen ved solnedgang! Landskapet var utrolig, og det var så gøy å sykle gjennom dalene. Å se solnedgangen fra toppen av en bakke var den perfekte avslutningen på dagen. Vil definitivt bestille denne turen igjen!
Sunset ATV Tour var en uforglemmelig opplevelse! Vi zoomet gjennom dalene og stoppet deretter for å se på en av de vakreste solnedgangene jeg noen gang har sett. Guiden vår sørget for at vi var trygge og tok oss med til de beste utsiktspunktene.
ATV-turen var et adrenalinkick, men det virkelige høydepunktet var å stoppe for å se solnedgangen over Kappadokia. Naturen var uvirkelig, og det føltes som om vi hadde hele dalen for oss selv. Flott eventyr, anbefales på det sterkeste!
Solnedgangen på denne ATV-turen var magisk. Vi syklet gjennom de vakreste dalene, og fargene på himmelen var fantastiske. Guiden vår var vennlig og hjelpsom, og hele opplevelsen var spennende. Definitivt en av de beste tingene vi gjorde i Kappadokia!
Kappadokias daler er enda mer fantastiske ved solnedgang, og ATV-turen er den perfekte måten å utforske dem på! Vi hadde det så gøy å sykle gjennom det ulendte terrenget, og utsikten over solen som falt under horisonten var spektakulær.
Sunset ATV-turen var utrolig! Å løpe gjennom dalene mens solen gikk ned var en opplevelse jeg aldri vil glemme. Utsikten var fantastisk, og guiden vår sørget for at vi hadde de beste stedene for bilder. Anbefaler!
10 Kommentarer
En opplevelse som gir en ladning av følelser og nytelse av en fantastisk utsikt over Kappadokia.
Vi har det største flåtenettverket av VIP-kjøretøyer, varmluftsballonger og de helt nye.
Du vil dekke forsikring over hele luftballongturen og normal tur fra start til slutt.
I over 10 års arbeid har vi tjent med mer enn 10.000 mennesker fra hele verden.
Profesjonelle, sertifiserte og erfarne guider og piloter og kvalitetsutstyr.
Bruken av moderne utstyr sikrer passasjerenes komfort og selvtillit på alle trinn av turen.
Vi er lisensiert selskap under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Hvis turen kanselleres på grunn av været eller du ønsker å kansellere, kan du få pengene tilbake før turen opptil 24 timer.
ATV-turen ved solnedgang var så gøy! Vi syklet gjennom dalene og stoppet på det perfekte stedet for å se solnedgangen. Fargene på himmelen var fantastiske, og hele opplevelsen føltes surrealistisk. Jeg vil anbefale dette til alle som besøker Kappadokia.