Desc
Desc
Cappaventures sätter ihop en utmärkt Red Tour. Resvägen var väl genomtänkt, och vår guide såg till att vi hade gott om tid vid varje stopp. Att se Göreme Open-Air Museum och fairy skorstenar på nära håll var en oförglömlig upplevelse.
Ett bra sätt att se Cappadocia på en dag! Vi täckte så många ikoniska platser som Love Valley, Göreme och Avanos. Vår guide var vänlig och gjorde hela upplevelsen rolig och informativ. Skulle starkt rekommendera denna turné till alla som besöker området.
Red Tour var höjdpunkten på min resa till Cappadocia. Cappaventures vet verkligen hur man organiserar en bra turné. Från början till slut var allt perfekt. Jag älskade speciellt keramikdemonstrationen i Avanos. En unik upplevelse.
Jag älskade Red Tour! Vår guide var supervänlig och förklarade Cappadocias historia på ett så engagerande sätt. Att se sagan skorstenar nära var en oförglömlig upplevelse. Definitivt värt varje öre.
Röd Tour överträffade alla förväntningar. Från att utforska Göreme Open-Air Museum till keramikdemonstrationen i Avanos var varje ögonblick oförglömlig. Jag är så glad att vi bokade genom Cappaventures - deras tjänst var enastående.
En av de bästa turerna jag någonsin tagit! Varje stopp på Red Tour var mer fantastiskt än den sista. Vår guide var inte bara informativ utan också underhållande. Hela dagen var fylld med historia, vackra landskap och bra sällskap.
Cappaventures gav en fantastisk Red Tour-upplevelse. Hela dagen var helt planerad och vi fick se så många unika platser i Cappadocia. Utsikten från Love Valley var bara fantastisk, och tour guiden gjorde det verkligen allt kommer till liv.
Denna turné är ett måste för alla som besöker Cappadocia. Göreme Open-Air Museum och Avanos var så fascinerande stopp. Vi lärde oss så mycket om regionens historia, och vår guide var bra på att besvara alla våra frågor. Rekommenderar verkligen!
Red Tour var helt otroligt! Vår guide var så kunnig, och utsikten vid varje stopp var hisnande. Love Valley och fairy skorstenarna var definitivt mina höjdpunkter. Cappaventures gjorde allt sömlöst, från pickup till drop-off.
10 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
Jag kunde inte ha bett om en bättre turné. Red Tour gav oss en fantastisk översikt över Cappadocia, och landskapet var helt enkelt hisnande. Vår guide var fantastisk, och Allt var perfekt organiserat. Jag skulle rekommendera Cappaventures till alla som söker en autentisk upplevelse.