beskriv
beskriv
Cappaventures satte sammen en utmerket Red Tour. Reiseruten var gjennomtenkt, og guiden vår sørget for at vi hadde god tid på hvert stopp. Å se Göreme friluftsmuseum og fe-skorsteiner på nært hold var en uforglemmelig opplevelse.
En fin måte å se Kappadokia på en dag! Vi dekket så mange ikoniske steder som Love Valley, Göreme og Avanos. Guiden vår var vennlig og gjorde hele opplevelsen morsom og informativ. Vil anbefale denne turen til alle som besøker området.
Red Tour var høydepunktet på turen min til Kappadokia. Cappaventures vet virkelig hvordan man organiserer en flott tur. Fra start til slutt var alt perfekt. Jeg elsket spesielt demonstrasjonen av keramikkproduksjon i Avanos. En så unik opplevelse.
Jeg elsket Red Tour! Guiden vår var supervennlig og forklarte historien til Kappadokia på en så engasjerende måte. Å se fe-skorsteinene på nært hold var en uforglemmelig opplevelse. Definitivt verdt hver krone.
Red Tour overgikk alle forventninger. Fra å utforske Göreme friluftsmuseum til keramikkdemonstrasjonen i Avanos, hvert øyeblikk var uforglemmelig. Jeg er så glad for at vi bestilte gjennom Cappaventures – servicen deres var enestående.
En av de beste turene jeg noen gang har tatt! Hvert stopp på Red Tour var mer fantastisk enn det forrige. Guiden vår var ikke bare informativ, men også underholdende. Hele dagen var fylt med historie, vakre landskap og godt selskap.
Cappaventures ga en fantastisk Red Tour-opplevelse. Hele dagen var perfekt planlagt, og vi fikk se så mange unike steder i Kappadokia. Utsikten fra Love Valley var bare fantastisk, og reiselederen fikk virkelig det hele til å komme til live.
Denne turen er et must for alle som besøker Kappadokia. Göreme friluftsmuseum og Avanos var så fascinerende stopp. Vi lærte så mye om regionens historie, og guiden vår var flink til å svare på alle spørsmålene våre. Anbefaler!
Red Tour var helt utrolig! Guiden vår var så kunnskapsrik, og utsikten ved hvert stopp var fantastisk. Love Valley og fe-skorsteinene var definitivt høydepunktene mine. Cappaventures gjorde alt sømløst, fra henting til avlevering.
10 Kommentarer
En opplevelse som gir en ladning av følelser og nytelse av en fantastisk utsikt over Kappadokia.
Vi har det største flåtenettverket av VIP-kjøretøyer, varmluftsballonger og de helt nye.
Du vil dekke forsikring over hele luftballongturen og normal tur fra start til slutt.
I over 10 års arbeid har vi tjent med mer enn 10.000 mennesker fra hele verden.
Profesjonelle, sertifiserte og erfarne guider og piloter og kvalitetsutstyr.
Bruken av moderne utstyr sikrer passasjerenes komfort og selvtillit på alle trinn av turen.
Vi er lisensiert selskap under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Hvis turen kanselleres på grunn av været eller du ønsker å kansellere, kan du få pengene tilbake før turen opptil 24 timer.
Jeg kunne ikke ha bedt om en bedre tur. Red Tour ga oss en fantastisk oversikt over Kappadokia, og naturen var rett og slett fantastisk. Guiden vår var fantastisk, og Alt var perfekt organisert. Jeg vil 100% anbefale Cappaventures til alle som leter etter en autentisk opplevelse.