Desc
Desc
Den heta luftballongturen var värt varje öre! Soluppgångens utsikt och landskapet var ur denna värld. Efter landningen tog mixturen oss till några otroliga platser i Cappadocia. Jag är så glad att jag valde Cappaventures - de gjorde dagen sömlös och rolig.
Vilket äventyr! Cappaventures erbjuder verkligen det bästa av båda världarna med denna turné. Ballongturen var oförglömlig, och resten av dagen var fylld med otrolig utsikt och fascinerande historiska platser. Vår guide var fantastisk!
Jag kunde inte ha bett om en bättre dag! ballongturen vid soluppgången var helt enkelt hisnande, och Cappaventures såg till att allt gick smidigt. Mixturen gav oss en chans att utforska dolda pärlor runt Cappadocia som jag inte skulle ha sett annorlunda.
Att vakna tidigt för ballongturen var helt värt det! Utsikterna var till skillnad från allt jag någonsin sett. Efteråt gav mixturen oss en chans att utforska Cappadocias höjdpunkter. Jag älskade hur Cappaventures kombinerade båda upplevelserna till en fantastisk dag.
Jag har alltid velat rida i en varm luftballong, och Cappaventures gjorde den drömmen går i uppfyllelse. ballongturen var magisk, och sedan utforska grottorna och dalarna under mixturen var isen på kakan. Hela upplevelsen var otroligt välorganiserad.
Kombinationen av ballongturen och turnén var perfekt! Vi började dagen flyta över de fantastiska dalarna i Cappadocia, och sedan tillbringade vi resten av dagen med att besöka historiska platser. Vår guide var mycket kunnig och Cappaventures hanterade allt felfritt.
Cappaventures spikade verkligen den med denna turné. Ballongturen var en gång i livet, och blandningen täckte alla måste-se fläckar i Cappadocia. Det var en fullpackad dag, men varje ögonblick var minnesvärd. Rekommenderar verkligen!
Det bästa beslutet jag gjorde under min resa till Cappadocia bokade Hot Air Balloon Ride och Mix Tour med Cappaventures! Att vakna tidigt för ballongturen var absolut värt det - soluppgångarna var surrealistiska. Dagsturen gav oss en djupare titt på regionens historia och skönhet.
Blandningen av ballongturen och turnén var en fantastisk kombination! Cappaventures gjorde det så lätt att njuta av båda på en dag. Utsikten från ballongen var hisnande, och utforska Cappadocia efteråt var det perfekta sättet att slutföra upplevelsen.
10 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
Cappaventures gick över och bortom! Den heta luftballongturen var höjdpunkten på vår resa, och blandningen gav oss en djupare titt på Cappadocias skönhet och historia. Vår guide var vänlig och full av intressanta fakta. Rekommendera verkligen denna turné!