desc
desc
De hete luchtballon was elke cent waard! Het uitzicht op de zonsopgang en het landschap waren buiten deze wereld. Na de landing nam de mix tour ons mee naar enkele ongelooflijke plaatsen in Cappadocië. Ik ben zo blij dat ik voor Cappaventures koos. They maakte de dag naadloos en leuk.
Wat een avontuur! Cappaventures biedt met deze tour het beste van beide werelden. De ballon rit was onvergetelijk, en de rest van de dag was gevuld met ongelooflijke uitzichten en fascinerende historische sites. Onze gids was fantastisch!
Ik had niet om een betere dag kunnen vragen! De ballon rit bij zonsopgang was gewoon adembenemend, en Cappaventures zorgde ervoor dat alles soepel ging. De mix tour daarna gaf ons een kans om verborgen edelstenen rond Cappadocië te verkennen die ik anders niet zou hebben gezien.
Vroeg wakker worden voor de ballon rit was het helemaal waard! De uitzichten waren anders dan wat ik ooit heb gezien. Daarna gaf de mixtour ons de kans om de hoogtepunten van Cappadocia te verkennen. Ik vond het geweldig hoe Cappaventures beide ervaringen combineerde tot één geweldige dag.
Ik heb altijd al willen rijden in een hete luchtballon, en Cappaventures maakte die droom uitkomen. De ballon rit was magisch, en vervolgens het verkennen van de grotten en dalen tijdens de mix tour was de kers op de taart. De hele ervaring was ongelooflijk goed georganiseerd.
De combinatie van de ballonrit en de tour was perfect! We begonnen de dag drijvend over de prachtige valleien van Cappadocië, en vervolgens brachten we de rest van de dag een bezoek aan historische bezienswaardigheden. Onze gids was zeer deskundig, en Cappaventures handelde alles foutloos af.
Cappaventures heeft het goed gedaan met deze tour. De ballon rit was een eenmalige ervaring, en de mix tour bedekte alle must-see plekken in Cappadocië. Het was een drukke dag, maar elk moment was memorabel. Zeer aan te bevelen!
De beste beslissing die ik maakte tijdens mijn reis naar Cappadocië was het boeken van de Hot Air Ballon Ride en Mix Tour met Cappaventures! Vroeg wakker worden voor de ballon rit was absoluut de moeite waard de zonsopgang uitzicht waren surrealistisch. De dag tour daarna gaf ons een diepere blik in de regio geschiedenis en schoonheid.
De mix van de ballonrit en de tour was een geweldige combinatie! Cappaventures maakte het zo gemakkelijk om beide te genieten in één dag. Het uitzicht vanaf de ballon was adembenemend, en het verkennen van Cappadocië daarna was de perfecte manier om de ervaring te voltooien.
10 Opmerkingen
Een ervaring die emoties oproept en geniet van een geweldig uitzicht op Cappadocië.
We hebben het grootste vlootnetwerk van VIP-voertuigen, heteluchtballonnen en ze zijn allemaal gloednieuw.
U bent van begin tot eind verzekerd voor de gehele ballonvaart en normale tocht.
Voor meer dan 10 jaar werk hebben we meer dan 10.000 mensen van over de hele wereld bediend.
Professionele, gediplomeerde en ervaren gidsen en piloten en kwaliteitsapparatuur.
Het gebruik van moderne apparatuur zorgt voor het comfort en het vertrouwen van passagiers in elke fase van de tour.
Wij zijn een erkend bedrijf onder de Vereniging van Turkse Reisbureaus nr: 9497.
Als je tour annuleert vanwege het weer of als je wilt annuleren, kun je tot 24 uur voor de tour je geld terugkrijgen.
Cappaventures gingen boven en voorbij! De hete luchtballon rit was het hoogtepunt van onze reis, en de mix tour gaf ons een diepere blik in de schoonheid en geschiedenis van Cappadocië. Onze gids was vriendelijk en vol interessante feiten. Zeer aan te bevelen deze tour!