Desc
Desc
Detta var min första gång i en varm luftballong, och det var allt jag hoppades på! Utsikterna var hisnande, och efter resan gav Green Tour oss en chans att utforska Cappadocias historiska platser. En underbar upplevelse!
Den heta luftballongturen var som något ur en dröm, och Green Tour var det perfekta sättet att se resten av Cappadocia. Guiden var kunnig, och hela dagen var sömlös från början till slut.
Vilken dag! Från den fridfulla ballongturen i gryningen till de fantastiska landskapen i Green Tour var varje ögonblick otroligt. Jag kommer aldrig att glömma den underjordiska staden - det var en så unik del av turnén.
Ballongturen var en dröm som blev sann. Utsikterna var overkliga och Green Tour var ett fantastiskt tillägg. Vi fick se så mycket av Cappadocias skönhet på bara en dag. Jag älskade särskilt vandringen genom Ihlara Valley.
Jag hade höga förväntningar, och denna turné levererade! Ballongturen vid soluppgången var vacker och Green Tour introducerade oss till Cappadocias rika historia. Utforska dalar och gamla platser gjorde detta en dag att komma ihåg.
Absolut fantastiskt! Flytande över Cappadocia i ballongen vid soluppgången var magisk, och resten av dagen packades med äventyr på Green Tour. Den underjordiska staden var mind-blowing, och Ihlara Valley var så fridfull.
Från soluppgången ballongtur till den fascinerande underjordiska staden och Ihlara Valley, täckte denna turné allt. Blandningen av äventyr och historia var perfekt. Rekommenderas starkt om du letar efter en all-in-one upplevelse!
Det perfekta sättet att utforska Cappadocia! Ballongturen var en fridfull start på dagen, och Green Tour tillät oss att se några otroliga platser. Vår guide var vänlig och kunnig, vilket gör hela dagen trevlig.
Vilken oförglömlig upplevelse! Den varma luftballongturen var hisnande, och Green Tour var full av dolda pärlor. Att se den underjordiska staden och vandra genom Ihlara Valley var höjdpunkterna för min resa.
10 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
Kombinationen av ballongturen och Green Tour var perfekt. Soluppgången ballongtur var helt fantastisk, och turnén efteråt tillät oss att upptäcka Cappadocias otroliga historia och naturliga skönhet.