beskriv
beskriv
Dette var første gang jeg var i en luftballong, og det var alt jeg håpet på! Utsikten var fantastisk, og etter turen ga Green Tour oss en sjanse til å utforske Kappadokias historiske steder. En fantastisk opplevelse!
Luftballongturen var som noe ut av en drøm, og Green Tour var den perfekte måten å se resten av Kappadokia på. Guiden var kunnskapsrik, og hele dagen var sømløs fra start til slutt.
For en dag! Fra den fredelige ballongturen ved daggry til det fantastiske landskapet i Green Tour, hvert øyeblikk var utrolig. Jeg kommer aldri til å glemme den underjordiske byen – det var en så unik del av turen.
Ballongturen var en drøm som gikk i oppfyllelse. Utsikten var uvirkelig, og Green Tour var et fantastisk tillegg. Vi fikk se så mye av Kappadokias skjønnhet på bare én dag. Jeg elsket spesielt turen gjennom Ihlara-dalen.
Jeg hadde høye forventninger, og denne turen leverte! Ballongturen ved soloppgang var vakker, og Green Tour introduserte oss for Kappadokias rike historie. Å utforske dalene og gamle steder gjorde dette til en dag å huske.
Helt utrolig! Å sveve over Kappadokia i ballongen ved soloppgang var magisk, og resten av dagen var spekket med eventyr på Green Tour. Den underjordiske byen var overveldende, og Ihlara-dalen var så fredelig.
Fra ballongturen ved soloppgang til den fascinerende underjordiske byen og Ihlara-dalen, dekket denne turen alt. Blandingen av eventyr og historie var perfekt. Anbefales på det sterkeste hvis du leter etter en alt-i-ett-opplevelse!
Den perfekte måten å utforske Kappadokia på! Ballongturen var en fredelig start på dagen, og Green Tour tillot oss å se noen utrolige steder. Guiden vår var vennlig og kunnskapsrik, noe som gjorde hele dagen hyggelig.
For en uforglemmelig opplevelse! Luftballongturen var fantastisk, og Green Tour var full av skjulte perler. Å se den underjordiske byen og vandre gjennom Ihlara-dalen var høydepunktene på turen min.
10 Kommentarer
En opplevelse som gir en ladning av følelser og nytelse av en fantastisk utsikt over Kappadokia.
Vi har det største flåtenettverket av VIP-kjøretøyer, varmluftsballonger og de helt nye.
Du vil dekke forsikring over hele luftballongturen og normal tur fra start til slutt.
I over 10 års arbeid har vi tjent med mer enn 10.000 mennesker fra hele verden.
Profesjonelle, sertifiserte og erfarne guider og piloter og kvalitetsutstyr.
Bruken av moderne utstyr sikrer passasjerenes komfort og selvtillit på alle trinn av turen.
Vi er lisensiert selskap under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Hvis turen kanselleres på grunn av været eller du ønsker å kansellere, kan du få pengene tilbake før turen opptil 24 timer.
Kombinasjonen av ballongturen og Green Tour var perfekt. Ballongturen ved soloppgang var helt fantastisk, og turen etterpå tillot oss å oppdage Kappadokias utrolige historie og naturlige skjønnhet.