desc
desc
Dit was mijn eerste keer in een heteluchtballon, en het was alles waar ik op hoopte! Het uitzicht was adembenemend en na de rit gaf de Groene Tour ons de kans om historische bezienswaardigheden van Cappadocia te verkennen. Een prachtige ervaring!
De hete luchtballon rit was als iets uit een droom, en de Groene Tour was de perfecte manier om de rest van Cappadocië te zien. De gids was deskundig, en de hele dag was naadloos van begin tot eind.
Wat een dag! Van de rustige ballonvaart bij zonsopgang tot de prachtige landschappen van de Groene Tour, elk moment was ongelooflijk. Ik zal nooit vergeten dat de ondergrondse stad het zo'n uniek onderdeel van de tour was.
De ballonvaart was een droom die uitkwam. De uitzichten waren onwerkelijk, en de Groene Tour was een fantastische toevoeging. We hebben zoveel van Cappadocia's schoonheid gezien in slechts één dag. Ik hield vooral van de wandeling door Ihlara Valley.
Ik had hoge verwachtingen, en deze tour geleverd! De ballon rit bij zonsopgang was prachtig, en de Groene Tour introduceerde ons in Cappadocië rijke geschiedenis. Het verkennen van de valleien en oude plaatsen maakte dit een dag om te onthouden.
Absoluut geweldig! Drijven over Cappadocië in de ballon bij zonsopgang was magisch, en de rest van de dag zat vol avontuur tijdens de Green Tour. De ondergrondse stad was verbijsterend, en Ihlara Valley was zo vredig.
Van de zonsopgang ballonrit naar de fascinerende ondergrondse stad en Ihlara Valley, deze tour bedekte het allemaal. De mix van avontuur en geschiedenis was perfect. Een aanrader als je op zoek bent naar een alles-in-één ervaring!
De perfecte manier om Cappadocië te verkennen! De ballonrit was een rustige start van de dag, en de Groene Tour liet ons toe om een aantal ongelooflijke plaatsen te zien. Onze gids was vriendelijk en deskundig, waardoor de hele dag plezierig.
Wat een onvergetelijke ervaring! De hete luchtballon rit was adembenemend, en de Groene Tour was vol verborgen edelstenen. Het zien van de ondergrondse stad en wandelen door Ihlara Valley waren de hoogtepunten van mijn reis.
10 Opmerkingen
Een ervaring die emoties oproept en geniet van een geweldig uitzicht op Cappadocië.
We hebben het grootste vlootnetwerk van VIP-voertuigen, heteluchtballonnen en ze zijn allemaal gloednieuw.
U bent van begin tot eind verzekerd voor de gehele ballonvaart en normale tocht.
Voor meer dan 10 jaar werk hebben we meer dan 10.000 mensen van over de hele wereld bediend.
Professionele, gediplomeerde en ervaren gidsen en piloten en kwaliteitsapparatuur.
Het gebruik van moderne apparatuur zorgt voor het comfort en het vertrouwen van passagiers in elke fase van de tour.
Wij zijn een erkend bedrijf onder de Vereniging van Turkse Reisbureaus nr: 9497.
Als je tour annuleert vanwege het weer of als je wilt annuleren, kun je tot 24 uur voor de tour je geld terugkrijgen.
De combinatie van de ballonrit en de Groene Tour was perfect. De zonsopgang ballon rit was absoluut prachtig, en de tour daarna liet ons toe om Cappadocia ontdekken ongelooflijke geschiedenis en natuurlijke schoonheid.