Desc
Desc
Vilken fantastisk turné! Guiden från Cappaventures gjorde historien levande på Derinkuyu, och vandringen i Ihlara Valley var bara hisnande. Hela dagen var välorganiserad, och jag uppskattade den personliga touchen av vår guide.
Jag blåstes bort av olika landskap på Green Tour. Den underjordiska staden var som att kliva in i en annan tid, och vandringen genom Ihlara Valley var lugn och naturskön. Jag rekommenderar denna turné till alla som besöker Cappadocia.
Cappaventures vet verkligen hur man organiserar en otrolig upplevelse! Green Tour var fullpackad med fantastiska sevärdheter - Selime Monastery var min personliga favorit. Dagen var en stor blandning av historia, natur och avkoppling.
Denna turné var en perfekt blandning av äventyr och historia. Från att utforska Derinkuyus underjordiska stad för att vandra genom den vackra Ihlara-dalen såg vi så mycket på bara en dag. Vår guide gjorde det ännu bättre med hans detaljerade förklaringar.
Min favorit del av Green Tour var definitivt Selime Monastery! Det är en plats som känns direkt ur en annan värld. Den underjordiska staden och vandringen var också fantastisk. Cappaventures gav utmärkt service, och vår guide var riktigt kul och kunnig.
Den gröna Turen visade oss delar av Cappadocia som vi aldrig förväntade oss. Derinkuyu var ett otroligt stopp, och vandringen i Ihlara Valley var så uppfriskande efter hela historien. Vår guide delade så många fascinerande berättelser och var full av energi hela dagen.
Cappaventures gjorde ett fantastiskt jobb med Green Tour! Att gå genom Ihlara Valley var en höjdpunkt för mig - naturen och lugnet var oöverträffad. Den underjordiska staden var något jag aldrig tidigare upplevt. Rekommendera verkligen denna turné!
Jag hade en oförglömlig dag på Green Tour! Att se Derinkuyu underjordiska staden var mind-blowing, och landskapet på Selime kloster var fantastiskt. Vår guide var passionerad för att dela historien, och Cappaventures gjorde hela upplevelsen sömlös.
Den gröna Tour var ett så vackert sätt att utforska Cappadocias naturliga underverk! Den underjordiska staden var fascinerande, och jag älskade den fridfulla vandringen genom Ihlara Valley. Cappaventures såg till att allt var perfekt planerat.
10 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
Green Tour var allt jag hade hoppats på och mer! Från den invecklade underjordiska staden till det vackra landskapet i Ihlara Valley hade vi en hel dag av äventyr. Vår guide var engagerande och fick dagen att känna sig speciell. Cappaventures tog verkligen hand om oss!