beskriv
beskriv
For en fantastisk tur! Guiden fra Cappaventures gjorde historien levende på Derinkuyu, og turen i Ihlara-dalen var bare fantastisk. Hele dagen var godt organisert, og jeg satte pris på det personlige preget til guiden vår.
Jeg ble imponert over variasjonen av landskap på Green Tour. Den underjordiske byen var som å gå inn i en annen tid, og turen gjennom Ihlara-dalen var fredelig og naturskjønn. Jeg vil anbefale denne turen til alle som besøker Kappadokia.
Cappaventures vet virkelig hvordan man organiserer en utrolig opplevelse! Green Tour var fullpakket med fantastiske severdigheter – Selime Monastery var min personlige favoritt. Dagen var en flott blanding av historie, natur og avslapning.
Denne turen var en perfekt blanding av eventyr og historie. Fra å utforske Derinkuyus underjordiske by til å vandre gjennom den nydelige Ihlara-dalen, så vi så mye på bare én dag. Guiden vår gjorde det enda bedre med sine detaljerte forklaringer.
Min favorittdel av Green Tour var definitivt Selime-klosteret! Det er et sted som føles rett ut av en annen verden. Den underjordiske byen og fotturen var også fantastisk. Cappaventures ga utmerket service, og guiden vår var veldig morsom og kunnskapsrik.
Green Tour viste oss deler av Kappadokia vi aldri hadde forventet. Derinkuyu var et utrolig stopp, og turen i Ihlara-dalen var så forfriskende etter all historien. Guiden vår delte så mange fascinerende historier og var full av energi hele dagen.
Cappaventures gjorde en fantastisk jobb med Green Tour! Å gå gjennom Ihlara-dalen var et høydepunkt for meg – naturen og roen var uovertruffen. Den underjordiske byen var noe jeg aldri har opplevd før. Anbefaler denne turen på det sterkeste!
Jeg hadde en uforglemmelig dag på Green Tour! Å se Derinkuyu underjordiske by var overveldende, og naturen ved Selime-klosteret var fantastisk. Guiden vår var lidenskapelig opptatt av å dele historien, og Cappaventures gjorde hele opplevelsen sømløs.
Green Tour var en så vakker måte å utforske Kappadokias naturlige underverker på! Den underjordiske byen var fascinerende, og jeg elsket den fredelige turen gjennom Ihlara-dalen. Cappaventures sørget for at alt var perfekt planlagt.
10 Kommentarer
En opplevelse som gir en ladning av følelser og nytelse av en fantastisk utsikt over Kappadokia.
Vi har det største flåtenettverket av VIP-kjøretøyer, varmluftsballonger og de helt nye.
Du vil dekke forsikring over hele luftballongturen og normal tur fra start til slutt.
I over 10 års arbeid har vi tjent med mer enn 10.000 mennesker fra hele verden.
Profesjonelle, sertifiserte og erfarne guider og piloter og kvalitetsutstyr.
Bruken av moderne utstyr sikrer passasjerenes komfort og selvtillit på alle trinn av turen.
Vi er lisensiert selskap under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Hvis turen kanselleres på grunn av været eller du ønsker å kansellere, kan du få pengene tilbake før turen opptil 24 timer.
Green Tour var alt jeg hadde håpet på og mer! Fra den intrikate underjordiske byen til det vakre landskapet i Ihlara-dalen hadde vi en hel dag med eventyr. Guiden vår var engasjerende og fikk dagen til å føles spesiell. Cappaventures tok virkelig vare på oss!