desc
desc
Wat een geweldige tour! De gids van Cappaventures maakte de geschiedenis tot leven te Derinkuyu, en de wandeling in Ihlara Valley was gewoon adembenemend. De hele dag was goed georganiseerd, en ik waardeerde de persoonlijke aanraking van onze gids.
Ik werd weggeblazen door de verscheidenheid aan landschappen op de Green Tour. De ondergrondse stad was als een stap in een andere tijd, en de wandeling door Ihlara Valley was rustig en schilderachtig. Ik raad deze tour aan aan iedereen die Cappadocia bezoekt.
Cappaventures weet echt hoe je een ongelooflijke ervaring moet organiseren! De Groene Tour zat vol met geweldige bezienswaardigheden.Selime Klooster was mijn persoonlijke favoriet. De dag was een geweldige mix van geschiedenis, natuur en ontspanning.
Deze tour was een perfecte mix van avontuur en geschiedenis. Van het verkennen van Derinkuyuüs ondergrondse stad tot trekking door de prachtige Ihlara Valley, zagen we zo veel in slechts een dag. Onze gids maakte het nog beter met zijn gedetailleerde uitleg.
Mijn favoriete deel van de Groene Tour was zeker het Selime klooster! Het is een plek die direct uit een andere wereld voelt. De ondergrondse stad en wandeling waren ook geweldig. Cappaventures bood uitstekende service, en onze gids was echt leuk en deskundig.
De Groenen Rondleiding toonde ons delen van Cappadocië die we nooit hadden verwacht. Derinkuyu was een ongelooflijke stop, en de wandeling in Ihlara Valley was zo verfrissend na alle geschiedenis. Onze gids deelde zoveel fascinerende verhalen en was de hele dag vol energie.
Cappaventures heeft fantastisch werk geleverd met de Green Tour! Wandelen door Ihlara Valley was voor mij een hoogtepunt.De natuur en rust waren ongeëvenaard. De ondergrondse stad was iets wat ik nooit eerder heb meegemaakt. Zeer aan te bevelen deze tour!
Ik had een onvergetelijke dag op de Groene Tour! Het zien van Derinkuyu ondergrondse stad was verbijsterend, en het landschap in Selime klooster was prachtig. Onze gids was gepassioneerd over het delen van de geschiedenis, en Cappaventures maakte de hele ervaring naadloos.
De Groenen Tour was zo'n mooie manier om Cappadocia te verkennen natuurlijke wonderen! De ondergrondse stad was fascinerend, en ik hield van de rustige wandeling door de Ihlara Valley. Cappaventures zorgde ervoor dat alles perfect gepland was.
10 Opmerkingen
Een ervaring die emoties oproept en geniet van een geweldig uitzicht op Cappadocië.
We hebben het grootste vlootnetwerk van VIP-voertuigen, heteluchtballonnen en ze zijn allemaal gloednieuw.
U bent van begin tot eind verzekerd voor de gehele ballonvaart en normale tocht.
Voor meer dan 10 jaar werk hebben we meer dan 10.000 mensen van over de hele wereld bediend.
Professionele, gediplomeerde en ervaren gidsen en piloten en kwaliteitsapparatuur.
Het gebruik van moderne apparatuur zorgt voor het comfort en het vertrouwen van passagiers in elke fase van de tour.
Wij zijn een erkend bedrijf onder de Vereniging van Turkse Reisbureaus nr: 9497.
Als je tour annuleert vanwege het weer of als je wilt annuleren, kun je tot 24 uur voor de tour je geld terugkrijgen.
De Groene Tour was alles wat ik had gehoopt en meer! Van de ingewikkelde ondergrondse stad tot het prachtige landschap van Ihlara Valley, we hadden een hele dag van avonturen. Onze gids was bezig en liet de dag speciaal voelen. Cappaventures heeft echt voor ons gezorgd!