Desc
Desc
Det var lätt det bästa vi gjorde i Cappadocia. Den tidiga morgonstarten var värt det för utsikten! Resan var slät, och trots att vi var i ekonomiklass var korgen rymlig, och vi hade alla en fantastisk utsikt. Rekommendera verkligen denna upplevelse!
Jag kan inte ens börja beskriva hur magisk denna upplevelse var. Att titta på solen stiger över Cappadocia från en varm luftballong var som något ur en dröm. Ekonomiklassturen var fantastisk och Cappaventures gjorde verkligen allt så enkelt. Detta är ett minne jag kommer att vårda för evigt.
Vår soluppgång ballongtur med Cappaventures var oförglömlig. Även om vi bokade ekonomiklass kändes det som en premiumupplevelse. Teamet var vänligt, professionellt och såg till att allt gick smidigt. Utsikterna var bara hisnande. Ett perfekt sätt att se Cappadocia!
Jag har alltid velat göra en varm luftballongtur, och det var bortom mina förväntningar. Kärleksdalens utsikt var fantastisk och personalen fick oss att känna oss trygga och bekväma. Även i ekonomiklass kände vi oss inte trånga alls. Definitivt ett måste i Cappadocia!
Perfekt från början till slut! Vi hämtades från vårt hotell, försedd med en liten frukost och togs till ballongplatsen. Flygningen var otrolig – ekonomiklassen kändes rätt. Det är överkomligt, men du får fortfarande full luftballong upplevelse. Jag är så glad att vi bokade detta genom Cappaventures!
En fantastisk upplevelse från början till slut! Cappaventures tog hand om varje detalj. Vi plockades upp i tid, och även om vi bokade ekonomiklassen, kändes det fortfarande som en premiumtur. Visningarna var helt hisnande, och vi hade till och med en liten frukost innan start. Rekommenderar verkligen!
Vilken otrolig morgon! Vi var lite oroliga för att boka en ekonomiklasstur, men ärligt talat var det fantastiskt. Cappadocias syn på soluppgången är som ingenting jag någonsin sett förut. Teamet var mycket professionellt och hela upplevelsen kändes trygg och bekväm.
Absolut fantastisk! Cappadocia är redan en magisk plats, men att se den från en varm luftballong tar den till en annan nivå. Ekonomiklassen var perfekt - rymlig nog att njuta av utsikten. Vi flöt över Love and Rose Valley, och hela resan var smidig och fridfull. Cappaventures organiserade allt felfritt!
9 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
Oförglömlig upplevelse med Cappaventures! Ballongturen var allt vi hoppades på. Soluppgången var fantastisk, och utsikten från ballongen var bara hisnande. Ekonomiklassen var överkomlig men gav fortfarande gott om utrymme och komfort. Skulle inte ändra något!