beskriv
beskriv
Dette var lett det beste vi gjorde i Kappadokia. Den tidlige morgenstarten var verdt det for utsikten! Turen var jevn, og selv om vi var på økonomiklasse, var kurven romslig, og vi hadde alle en flott utsikt. Anbefaler denne opplevelsen på det sterkeste!
Jeg kan ikke engang begynne å beskrive hvor magisk denne opplevelsen var. Å se solen stå opp over Kappadokia fra en luftballong var som noe ut av en drøm. Økonomiklasseturen var fantastisk, og Cappaventures gjorde virkelig alt så enkelt. Dette er et minne jeg vil verne om for alltid.
Vår ballongtur ved soloppgang med Cappaventures var uforglemmelig. Selv om vi bestilte økonomiklasse, føltes det som en førsteklasses opplevelse. Teamet var vennlig, profesjonelt og sørget for at alt gikk knirkefritt. Utsikten var bare fantastisk. En perfekt måte å se Kappadokia på!
Jeg har alltid ønsket å ta en tur i luftballong, og dette var over forventningene mine. Utsikten over Love Valley var fantastisk, og personalet fikk oss til å føle oss trygge og komfortable. Selv på økonomiklasse følte vi oss ikke trange i det hele tatt. Definitivt et must i Kappadokia!
Perfekt fra start til slutt! Vi ble hentet fra hotellet vårt, utstyrt med en liten frokost og kjørt til ballongplassen. Flyturen var utrolig – økonomiklasse føltes helt riktig. Det er rimelig, men du får fortsatt den fulle luftballongopplevelsen. Jeg er så glad for at vi bestilte dette gjennom Cappaventures!
En fantastisk opplevelse fra start til slutt! Cappaventures tok seg av hver eneste detalj. Vi ble hentet i tide, og selv om vi bestilte økonomiklassen, føltes det fortsatt som en premiumtur. Utsikten var helt fantastisk, og vi spiste til og med en liten frokost før avgang. Anbefaler!
For en utrolig morgen! Vi var litt bekymret for å bestille en tur i økonomiklasse, men ærlig talt, det var fantastisk. Utsikten over Kappadokia ved soloppgang ligner ingenting jeg noen gang har sett før. Teamet var veldig profesjonelt, og hele opplevelsen føltes trygg og komfortabel.
Helt fantastisk! Kappadokia er allerede et magisk sted, men å se det fra en luftballong tar det til et annet nivå. Økonomiklassen var perfekt – romslig nok til å nyte utsikten. Vi fløt over Love og Rose Valley, og hele turen var jevn og fredelig. Cappaventures organiserte alt feilfritt!
9 Kommentarer
En opplevelse som gir en ladning av følelser og nytelse av en fantastisk utsikt over Kappadokia.
Vi har det største flåtenettverket av VIP-kjøretøyer, varmluftsballonger og de helt nye.
Du vil dekke forsikring over hele luftballongturen og normal tur fra start til slutt.
I over 10 års arbeid har vi tjent med mer enn 10.000 mennesker fra hele verden.
Profesjonelle, sertifiserte og erfarne guider og piloter og kvalitetsutstyr.
Bruken av moderne utstyr sikrer passasjerenes komfort og selvtillit på alle trinn av turen.
Vi er lisensiert selskap under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Hvis turen kanselleres på grunn av været eller du ønsker å kansellere, kan du få pengene tilbake før turen opptil 24 timer.
Uforglemmelig opplevelse med Cappaventures! Ballongturen var alt vi håpet på. Soloppgangen var fantastisk, og utsikten fra ballongen var bare fantastisk. Økonomiklasse var rimelig, men ga fortsatt god plass og komfort. Ville ikke forandre noe!