desc
desc
Dit was gemakkelijk het beste wat we deden in Cappadocië. De vroege ochtend start was het waard voor het uitzicht! De rit was soepel, en hoewel we in economy klasse, de mand was ruim, en we hadden allemaal een geweldig uitzicht. Zeer aan te bevelen deze ervaring!
Ik kan zelfs niet beginnen te beschrijven hoe magisch deze ervaring was. De zon zien opkomen boven Cappadocië uit een heteluchtballon was als iets uit een droom. De economie klasse rit was fantastisch, en Cappaventures echt maakte alles zo gemakkelijk. Dit is een herinnering die ik eeuwig zal koesteren.
Onze zonsopgang ballonrit met Cappaventures was onvergetelijk. Hoewel we economy class geboekt, het voelde als een premium ervaring. Het team was vriendelijk, professioneel, en zorgde ervoor dat alles soepel verliep. Het uitzicht was adembenemend. Een perfecte manier om Cappadocia te zien!
Ik wilde altijd al een heteluchtballon rijden, en dit ging mijn verwachtingen te boven. Het uitzicht op Love Valley was prachtig, en het personeel gaf ons een veilig en comfortabel gevoel. Zelfs in economy class voelden we ons helemaal niet krap. Zeker een must-do in Cappadocië!
Perfect van begin tot eind! We werden opgehaald uit ons hotel, voorzien van een klein ontbijt, en meegenomen naar de ballon site. De vlucht was ongelofelijke onkostenklasse voelde precies goed. Het is betaalbaar, maar je krijgt nog steeds de volledige hete lucht ballon ervaring. Ik ben zo blij dat we dit geboekt hebben via Cappaventures!
Een fantastische ervaring van begin tot eind! Cappaventures zorgde voor elk detail. We werden op tijd opgehaald, en hoewel we de economie klasse geboekt, het voelde nog steeds als een premium rit. Het uitzicht was absoluut adembenemend, en we hadden zelfs een klein ontbijt voor de start. Zeer aan te bevelen!
Wat een ongelooflijke ochtend! We waren een beetje bezorgd over het boeken van een economy class rit, maar eerlijk gezegd, het was geweldig. Het uitzicht op Cappadocië bij zonsopgang is als niets wat ik ooit heb gezien. Het team was zeer professioneel, en de hele ervaring voelde veilig en comfortabel.
Absoluut verbluffend! Cappadocië is al een magische plek, maar het zien van een hete luchtballon brengt het naar een ander niveau. De economy class was perfect ruim genoeg om van het uitzicht te genieten. We dreven over Love and Rose Valley, en de hele rit was soepel en rustig. Cappaventures organiseerde alles perfect!
9 Opmerkingen
Een ervaring die emoties oproept en geniet van een geweldig uitzicht op Cappadocië.
We hebben het grootste vlootnetwerk van VIP-voertuigen, heteluchtballonnen en ze zijn allemaal gloednieuw.
U bent van begin tot eind verzekerd voor de gehele ballonvaart en normale tocht.
Voor meer dan 10 jaar werk hebben we meer dan 10.000 mensen van over de hele wereld bediend.
Professionele, gediplomeerde en ervaren gidsen en piloten en kwaliteitsapparatuur.
Het gebruik van moderne apparatuur zorgt voor het comfort en het vertrouwen van passagiers in elke fase van de tour.
Wij zijn een erkend bedrijf onder de Vereniging van Turkse Reisbureaus nr: 9497.
Als je tour annuleert vanwege het weer of als je wilt annuleren, kun je tot 24 uur voor de tour je geld terugkrijgen.
Onvergetelijke ervaring met Cappaventures! De ballonvaart was alles waar we op hoopten. De zonsopgang was prachtig, en het uitzicht vanaf de ballon was gewoon adembenemend. Economy class was betaalbaar maar bood nog steeds veel ruimte en comfort. Zou niets veranderen!