Desc
Desc
Jag kan inte rekommendera komfortklassen tillräckligt! Vi hade en liten grupp, och resan var så fridfull och vacker. Cappadocias synpunkter från ballongen var otroliga, och hela upplevelsen organiserades perfekt av Cappaventures. Ett måste när man är i Cappadocia.
Komfortklassen var ett fantastiskt val. Den mindre gruppen fick det att känna sig mer personligt, och det extra rummet i korgen var bra för att ta bilder. Soluppgången var bara otroligt, och Cappaventures-teamet gjorde allt så smidigt och enkelt. En perfekt upplevelse.
Jag bokade komfortklassen för extrarummet, och det var det bästa beslutet! Ballongturen var så fridfull, och vi hade gott om plats att ta bilder och njuta av utsikten. Cappadocia är hisnande från himlen, och jag är så glad att jag valde denna turné.
En fantastisk morgon med Cappaventures! Komfortklassen gav oss mer utrymme att flytta runt och njuta av landskapet. Vi flytande över dalar och fairy skorstenar, och hela turen var så smidig. Teamet var fantastiskt – vänligt och professionellt. Kunde inte ha bett om en bättre upplevelse.
En sådan fridfull och magisk upplevelse. Komfortklassen var absolut värt det för extrarummet och den mer intima gruppen. Att se solen stiga över Cappadocia från ballongen var en av de vackraste sevärdheterna jag någonsin sett. Detta är ett måste!
Komfortklassen gjorde verkligen en skillnad. Vi hade mer utrymme och en mindre grupp, vilket gjorde det möjligt för oss att helt ta in åsikter utan att känna sig trånga. Cappadocia-landskapet från ballongen var surrealistiskt, och Cappaventures-teamet gjorde allt enkelt och roligt.
Allt om denna ballongtur var perfekt! Vi plockades upp i tid, hade en lätt frukost, och komfortklassen var bara otrolig. Korgen var rymlig, och utsikten över Cappadocia vid soluppgången var som något ur en film. Rekommenderar starkt...
En fantastisk ballongtur! Komfortklassen erbjöd mer utrymme och en mindre grupp, vilket gjorde upplevelsen ännu mer speciell. Vår pilot var så kunnig och gjorde ridningen smidig och trevlig. Rekommendera definitivt bokning med Cappaventures.
Komfortklassen var väl värt det! Från den rymliga korgen till den fantastiska utsikten gjorde Cappaventures detta en oförglömlig upplevelse. Soluppgången över Göreme var bortom hisnande, och hela resan var så fridfull. Jag kan inte tänka mig att besöka Cappadocia och inte göra det.
10 Kommentarer
En upplevelse som ger en laddning av känslor och njutning av en fantastisk utsikt över Kappadokien.
Vi har det största flottnätverket av VIP-fordon, luftballonger och de är alla helt nya.
Du kommer att ha täckningsförsäkring över hela luftballongturen och normal turné från början till slut.
Under 10+ års arbete har vi betjänat mer än 10 000 personer från hela världen.
Professionella, certifierade och erfarna guider och piloter och kvalitetsutrustning.
Användningen av modern utrustning säkerställer passagerarnas komfort och förtroende i varje skede av turer.
Vi är ett licensierat företag under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Om din turné avbryts på grund av väder eller om du vill avbryta kan du få tillbaka dina pengar före turnén upp till 24 timmar.
Komfortklassen var värd varje öre. Mer utrymme, en mindre grupp och den mest fantastiska utsikten jag någonsin sett. Soluppgången över Göreme från en ballong är något jag aldrig glömmer. Om du besöker Cappadocia, se till att boka denna tur!