beskriv
beskriv
Jeg kan ikke anbefale komforttimen nok! Vi hadde en liten gruppe, og turen var så fredelig og vakker. Utsikten over Kappadokia fra ballongen var utrolig, og hele opplevelsen var perfekt organisert av Cappaventures. Et must når du er i Kappadokia.
Komfortklasse var et fantastisk valg. Den mindre gruppen fikk det til å føles mer personlig, og den ekstra plassen i kurven var flott for å ta bilder. Utsikten over soloppgangen var bare utrolig, og Cappaventures-teamet gjorde alt så smidig og enkelt. En perfekt opplevelse.
Jeg bestilte komforttimen for det ekstra rommet, og det var den beste avgjørelsen! Ballongturen var så fredelig, og vi hadde god plass til å ta bilder og nyte utsikten. Kappadokia er fantastisk fra himmelen, og jeg er så glad for at jeg valgte denne turen.
En fantastisk morgen med Cappaventures! Komforttimen ga oss mer plass til å bevege oss rundt og nyte naturen. Vi fløt over daler og fe-skorsteiner, og hele turen var så jevn. Teamet var fantastisk – vennlig og profesjonelt. Kunne ikke ha bedt om en bedre opplevelse.
En så fredelig og magisk opplevelse. Komforttimen var absolutt verdt det for det ekstra rommet og den mer intime gruppen. Å se solen stå opp over Kappadokia fra ballongen var et av de vakreste synene jeg noen gang har sett. Dette er et must!
Komforttimen gjorde virkelig en forskjell. Vi hadde mer plass og en mindre gruppe, noe som gjorde at vi kunne nyte utsikten fullt ut uten å føle oss overfylt. Kappadokia-landskapet fra ballongen var surrealistisk, og Cappaventures-teamet gjorde alt enkelt og hyggelig.
Alt ved denne ballongturen var perfekt! Vi ble hentet akkurat i tide, spiste en lett frokost, og komforttimen var bare utrolig. Kurven var romslig, og utsikten over Kappadokia ved soloppgang var som noe fra en film. Anbefaler...
En fantastisk ballongtur! Komforttimen tilbød mer plass og en mindre gruppe, noe som gjorde opplevelsen enda mer spesiell. Piloten vår var så kunnskapsrik og gjorde turen jevn og hyggelig. Anbefaler absolutt å bestille hos Cappaventures.
Komforttimen var vel verdt det! Fra den romslige kurven til den fantastiske utsikten, Cappaventures gjorde dette til en uforglemmelig opplevelse. Soloppgangen over Göreme var mer enn fantastisk, og hele turen var så fredelig. Jeg kan ikke forestille meg å besøke Kappadokia og ikke gjøre dette.
10 Kommentarer
En opplevelse som gir en ladning av følelser og nytelse av en fantastisk utsikt over Kappadokia.
Vi har det største flåtenettverket av VIP-kjøretøyer, varmluftsballonger og de helt nye.
Du vil dekke forsikring over hele luftballongturen og normal tur fra start til slutt.
I over 10 års arbeid har vi tjent med mer enn 10.000 mennesker fra hele verden.
Profesjonelle, sertifiserte og erfarne guider og piloter og kvalitetsutstyr.
Bruken av moderne utstyr sikrer passasjerenes komfort og selvtillit på alle trinn av turen.
Vi er lisensiert selskap under Association of Turkish Travel Agencies No: 9497.
Hvis turen kanselleres på grunn av været eller du ønsker å kansellere, kan du få pengene tilbake før turen opptil 24 timer.
Komforttimen var verdt hver krone. Mer plass, en mindre gruppe og den mest fantastiske utsikten jeg noen gang har sett. Soloppgangen over Göreme fra en ballong er noe jeg aldri vil glemme. Hvis du besøker Kappadokia, sørg for å bestille denne turen!