desc
desc
Ik kan de comfort klasse niet genoeg aanbevelen! We hadden een kleine groep, en de rit was zo rustig en mooi. Het uitzicht op Cappadocië vanuit de ballon was ongelooflijk, en de hele ervaring werd perfect georganiseerd door Cappaventures. Een must-do wanneer in Cappadocië.
Comfort klasse was een fantastische keuze. De kleinere groep maakte het persoonlijker, en de extra ruimte in de mand was geweldig om foto's te maken. De zonsopgang uitzicht waren gewoon ongelooflijk, en het Cappaventures team maakte alles zo glad en gemakkelijk. Een perfecte ervaring.
Ik boekte de comfort klasse voor de extra kamer, en het was de beste beslissing! De ballonrit was zo rustig, en we hadden genoeg ruimte om foto's te nemen en te genieten van het uitzicht. Cappadocia is adembenemend uit de lucht, en ik ben zo blij dat ik voor deze tour koos.
Een prachtige ochtend met Cappaventures! De comfort klasse gaf ons meer ruimte om te bewegen en te genieten van het landschap. We dreven over valleien en sprookjesschoorstenen, en de hele rit was zo glad. Het team was fantastisch vriendelijk en professioneel. Had niet om een betere ervaring kunnen vragen.
Zo'n vredige en magische ervaring. De comfortklasse was het absoluut waard voor de extra kamer en de meer intieme groep. Het zien van de zonsopgang boven Cappadocië van de ballon was een van de mooiste bezienswaardigheden die ik ooit heb gezien. Dit is een must-do!
De comfort klasse maakte echt een verschil. We hadden meer ruimte en een kleinere groep, waardoor we de uitzichten volledig konden innemen zonder ons druk te voelen. Het Cappadocië landschap van de ballon was surrealistisch, en het Cappaventures team maakte alles gemakkelijk en aangenaam.
Alles aan deze ballonrit was perfect! We werden precies op tijd opgehaald, hadden een licht ontbijt, en de comfort klasse was gewoon ongelooflijk. De mand was ruim, en het uitzicht op Cappadocië bij zonsopgang was als iets uit een film. Een aanrader...
Een geweldige ballonvaart! De comfortklasse bood meer ruimte en een kleinere groep, waardoor de ervaring nog specialer werd. Onze piloot was zo deskundig en maakte de rit glad en plezierig. Beslist aanraden te boeken bij Cappaventures.
De comfort klasse was het zeker waard! Van de ruime mand tot het prachtige uitzicht, Cappaventures maakte dit een onvergetelijke ervaring. De zonsopgang boven Göreme was adembenemend en de hele rit was zo vredig. Ik kan me niet voorstellen dat ik Cappadocia bezoek en dit niet doe.
10 Opmerkingen
Een ervaring die emoties oproept en geniet van een geweldig uitzicht op Cappadocië.
We hebben het grootste vlootnetwerk van VIP-voertuigen, heteluchtballonnen en ze zijn allemaal gloednieuw.
U bent van begin tot eind verzekerd voor de gehele ballonvaart en normale tocht.
Voor meer dan 10 jaar werk hebben we meer dan 10.000 mensen van over de hele wereld bediend.
Professionele, gediplomeerde en ervaren gidsen en piloten en kwaliteitsapparatuur.
Het gebruik van moderne apparatuur zorgt voor het comfort en het vertrouwen van passagiers in elke fase van de tour.
Wij zijn een erkend bedrijf onder de Vereniging van Turkse Reisbureaus nr: 9497.
Als je tour annuleert vanwege het weer of als je wilt annuleren, kun je tot 24 uur voor de tour je geld terugkrijgen.
De comfort klasse was elke cent waard. Meer ruimte, een kleinere groep, en het meest prachtige uitzicht dat ik ooit heb gezien. De zonsopgang boven Göreme uit een ballon is iets wat ik nooit zal vergeten. Als u een bezoek aan Cappadocië, zorg ervoor om deze rit te boeken!